TRÅKAR!!

hejj nu ska jag göra frukost och jag är ensam hemma så jag har inget och göra och det är jätte tråkigt. jag är inne på facebook och ska göra frukost. Smilla jag saknar henne så mycket och hon åker till USA så himla fuskigt men hon sa att hon skulle köpe en onepiece till mig och att jag får följa med henne till USA nästa år och jag längtar jätte mycket men hon ska vara där i en hel månad kommer sakna henne grymt mycket men hon och jag får prata på skype. kommer mer inlägg sen puss 




                                          me



                                          onepiece jump in :)<3






                                           min älskade smilla<3



                                           jag hihi <3//mickis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0