:D

heej!! nu har jag precis ätit middag och Lovisa ska sova hos mig. Igår var jag och Lovisa på grönan och vi pratade engelska och alla trodde ju på oss och då hade jag och Lovisa köpt en slusch var och jag skulle hämta lite papper tjejen där ba cool riktigt snygg vi ba va?? och sen jag ba we don't speak swedish hon ba aha okej nice och killer brevid henne stog och as garva det var skit kul haha. Idag drog vi till ip sen köpte vi två glassar var det var gott sen gick vi till n damm och bada lite hehe men efter det så käkade vi pizza tsm det var jätte gott och nu ska vi sätta upp stutsmattan tjihoo// mickis
               


                                         me and Lovisa hehehehh





                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0